reklama

Ako šikovná Andrea Diora okabátila a seba na ples ošatila....

V prvú februárovú sobotu, na Agátu, mi v ateliéri do oka padla staršia víkendová príloha Nového času, kde podtitul znel: Róby z Plesu v opere 2011“. A tak som ako správna žena neváhala a vrhla som sa na prieskum rób našej nežnej smotánky. Najprv ma potešilo, že počet dám, ktoré sa rozhodnú osloviť slovenského módneho návrhára, z roka na rok rastie, ale z ďalších kritických úvah o šatách tej ktorej dámy ma hravo vytrhla Andrea.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (81)

Pri fotke slečny Heringhovej bol totiž tento text:

„ Ex-playmate a priateľka Borisa Kollára Andrea Heringhová si zohnala plesovú róbu vskutku netradičným spôsobom – keďže originál z dielne Diora v Dubaji bol príliš drahý, len si ho odfotila a kópiu jej ušil český návrhár Josef Klír.“

Musím sa priznať, že moja prvá reakcia bola vyslovene naivná, keďže som to považovala za prostorekosť sporivej gazdinky, ktorá rozhodne nepoteší spolupáchateľa Josefa Klíra, lebo hoci takéto praktiky nie sú na Slovensku raritou, nevedela som si predstaviť návrhára, ktorý by sa k tomu rád otvorene priznal. Ale keď som neskôr zistila, že táto správa obletela bulvár s fotkami oboch aktérov, prišla reálnejšia myšlienka, že to môže byť ďalší originálny, typicky slovenský nápad ako sa zviditeľniť v médiách. Každopádne, nech už to bolo akokoľvek, počínanie dizajnérskeho tandemu Heringhová Klír nemožno označiť inak, ako krádež a tak posledné, čo som si uvedomila bol smutný fakt, že sme skutočne len vzdialené predmestie Viedne, lebo takéto roztomilé, účelové priznanie by z úst dámy chystajúcej sa na obdobný ples, povedzme v Paríži, vyletelo len v prípade, že by sa definitívne rozhodla vymeniť spoločenský život za divočinu Aljašky.

Sylvia Ciulisová

Sylvia Ciulisová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdelanie zakončené titulom JUDr. spôsobuje, že mi nie sú ľahostajné veci verejné, ale už roky žijem slovenským ľudovým ornamentom a ľudovou tvorbou vôbec. www.slovensky.in Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVeci verejnéDizajn a umenieIné úvahy

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu